niedziela, 7 listopada 2021

Magiczna ta jesień - autorka: Wiktoria

Dzisiejszy poranek był bardzo chłodny. Otwierając okno w pokoju poczułam zimne powietrze napływające z dworu. Napiłam się ciepłej herbaty powtarzając sobie materiał na kartkówkę. Uwielbiam takie poranki! Wychodząc z domu poczułam klimat jesieni. Spacerowałam uliczką przy parku. Szłam wśród spadających liści słuchając ulubionych piosenek na słuchawkach. Jesień jest zdecydowanie moim ulubionym czasem w roku. A wy, jaką porę lubicie najbardziej? Wolicie budzić się w piękny zimowy poranek, czy może są wam bliższe ciepłe pory roku? Ja zdecydowanie jestem za tym chłodnym okresem, czuję się wtedy najlepiej. Dajcie znać w komentarzu jaka pora roku jest Wam najbardziej bliska. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Patrocinium - 26 listopada

  Patrocinium czyli inaczej święto patrona, obchodzone jest 29 listopada. W tym roku to już ponad 400 lat obchodów Patrocinium w szkołach pi...