środa, 13 października 2021

Jesienny poranek - autor Helena M.

Dzisiaj rano się obudziłam i poczułam chłód. Za oknem było ciemno, a latarnie świeciły żółtym światłem. Po ubraniu się, zjadłam śniadanie i wyszłam szybkim krokiem na autobus. Okazało się, że dopiero rozpoczynająca się jesień daje się we znaki - chłodny wiatr szumiał drzewami, a słońce powoli pojawiało się na horyzoncie.


Gdy siedziałam na przystanku, jeszcze mocniej zdałam sobie sprawę, jak zimna rankiem może być jesień. Wiatr wiejący w twarz i rześkie powietrze… Jedynym źródłem ciepła w tej sytuacji, był gorący kubek z herbatką. Kiedy przyjechał autobus, poczułam falę szczęścia wzbierającą we mnie. Wsiadając ciepły wiatr powiał w moją stronę.


Usiadałam na twardym krześle, wyjęłam słuchawki i otworzyłam książkę…

A jakie są wasze jesienne poranki?

1 komentarz:

Patrocinium - 26 listopada

  Patrocinium czyli inaczej święto patrona, obchodzone jest 29 listopada. W tym roku to już ponad 400 lat obchodów Patrocinium w szkołach pi...